Usch för mitt internet...

Internet vill inte samarbeta med blogg.se och min data vill inte jobba med mig, utan hellre emot mig. Helst genom att helt plötsligt (utan någon som helst anledning!!) stänga av sig och bara lägga av, Detta gör mig också osäker på att skriva eftersom jag inte vet  om inlägget som jag tänker skriva om Salem Dagen som jag, Tess, Ebba och Kerstin var iväg på ilördags ens kommer kunna publiceras. Eller om internet kommer lägga av när jag försöker lägga upp det...

USCH FÖR MITT INTERNET !!

Kort och gott om dagen då :  så åkte vi dit i Kerstins bil och i bakluckan hade vi Ruska. (Fåret för er som inte vet) .. Verkligen en upplevelse att åka bil med ett får som bräker alldelles bakom en! Dagen gick bra, vi fick inte en sån bra plats att stå på, en bit ifrån där "allt" var, tyvärr. Men det var inte en sån höjdare då det ändå började regna ca en timme innan vi skulle åka hemmåt. Så dom sista 45 minutrarna spenderade vi i bilen. Då vi körde lite "bil--lekar" :) Hemma på  4h regnade det inte alls... Så vi kom dit .... helt genomblöta.

Sådär, det får räcka för ikväll.. Så fort internet är stabilt igen så kommer det BILDER och mer text från lördagen!!
 
Beatrice ,                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0