usch

Tro inte att jag har glämt bort att lägga in bilderna, skrev ett ganska långt inlägg alldelless nyss med alla söndagens bilder, men det försvann medans jag skulle spara det. Såklar är det bredbandets fel.

Så nu skriver jag inte mer ikväll då det inte går att varken spara eller publicera bilder eller text. Det är ett under om ens det här funkar ... :/ En bild är nog inget problem, så då får det bli den på Tilly och hennes döttrar :)


 Desigen tar jag tag i under höstlovet när jag får lite mer tid över och när jag säkert vet att pappa har fixat till internet ordentligt. Så att ni vet :) men jag tror att den nuvarande ska funka några dar till. Är det verkligen outhärdligt, så lämna en kommentar så fixar jag det så fort  jag kan (!).

Ha det bra så länge !


Beatrice,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0