Salem Dagen

Idag drog jag, Kerstin, Sandra och urgulliga hunden Smilla iväg till Salem för att visa upp Dumle och Vanilj. Där borta träffade vi en massa roliga människor som blandannat trodde att Dumle var en HUND. Inte det första djuret jag skulle tänka på om jag såg honom första gången men men... Alla små barn tyckte dom var jätte söta och det blev en del hoppning med hindrena också på gräsmattan. :)

Sen lyckades vi ragga lite fler ponnyvarvsridare till imorron, som gärna åkte och red på våra fina hästar ! Kom ihåg det alla som läser, på söndagarna har vi ponnyvarv klockan 2, då man kan välja vilken häst man vill rida på. Det brukar vara väldigt uppskattat och det är alltid många trevliga ledare som mer än gärna hjälper till om man tex vill borsta hästarna eller göra något annat :) Kanske kolla på Tillys ungar?

Jaja, skolsakerna kallar. Annars kallat läxor.haha.


Ha det jätte bra och glöm inte att smita ner på gården imorron och kolla in ponnyvavet :)

Byebye,

Beatrice.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!! Vi vill läsa MER! Kanske det blir något efter helgen?! Mvh Annika & alla andra på gården

2008-10-10 @ 19:18:20
Postat av: Tess

hallå Bea. Skriv gärna mer vi gillar och läsa det. :D om du behöver hjälp kan jag coskå skriva

2008-10-11 @ 13:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0