Idag har min syrra ridigt !

Hej Allihopa, Idag har min storasyster Sarah varit och ridit med sin skola nere på 4h !  :D Hon tycker det är jätte kul men roligast är ju uppförs- och - nedförsbackarna. Eftersom hon inte är något småbarn så rider hon såklart på
Fjodor och han verkar inte tycka det är fy skam att gå en tur med henne heller.

Jag tycker det är jätte bra att våran gård har både handikappridning och så att Helenedal får komma och
hålla på o pyssla med djuren, grilla lite korv och sen ta en ridtur. Det gör så mycket för
barnen och det är så tacksamt också.
Sen märker man också att Fjodor vet att han inte kan busa och försöka äta utan går där helt lungt och
bara njuter.
Sen är det ju väldigt bra för hållning och balans också, ;) Sarahhar ridit förut när hon gick i  typ "grundskolan" och "högstadiet", Och ho när verkligen jätte duktig! Sitter rakt, håller i sig och skrattar alltid jätte mycket. Hon gillar verkligen att få åka dit, det märks. Nu på kvällen när hon kommer hem och mamma frågar
ifall hon har ridit på hästen Fjodor idag ? Och hon bara skrattar och ler. Det är verkligen jätte kul att hon tycker om det så mycket och jag hoppas att dom fortsätter att åka dit och fixa och trixa.



Här städar vi kaninburarna ! 


Sådär, det var väl allt för idag tror jag,
Ha det bra ! 
Kramar Från Beatrice och en glad Sarah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0