Lunchen

Sådär, dagen blev som planerad! Jag åkte och hämtade min kompis Johanna i Älvsjö och sedan forstatte vi mot 4H. Det blev ett himla halkande när vi skulle försöka ta oss nedför backen.. Tur att det finns några stadiga träd att ta tag i när man är på väg med huvudet före :) ! haha, nej så långt gick det inte tack o lov, hihi.

Allt gick bra,  vi gosade med fåren och lite med Sally, men när vi kom vid halv tolv så var dom mer inne på att vi skulle lyfta på oss och gå in och hämta deras lunch nån gång. Men att bli gosade med tyckte dom också var roligt :)

När vi har matat klart låste vi och började sedan försöka ta oss uppför den djävulska backen igen mot tunnelbanan.
Så det var väl min dag, nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja planera inför morgondagen då vi kanske ska åka till Flottsbro och ramla runt i skidbackarna där !


Ha det bäst !  Beatrice

 Bandito och Canasta.

 Fjodor är alltid lika hungrig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0