Sportlooooov

Nu är det äntligen sportlov ! Jag tycker att det är riktigt sköööönt. Bara ligga hemma och lata sig eller så kan man ju vara med på 4H's SPORTLOVS KOLLO, om man vill ut o röra på sig  och samtidigt ha väääälldans roligt på köpet... :)

Så idag vid lunch tog jag bussen och sen tunnelbanan för att åka ner till 4H, tanken var först att bara hämta nyckeln och ta ett foto till dom nya Juniorledarafficherna men sen kunde jag inte förmå mig att åka därifrån. Lekte lite med alla kollobarnen och sen blev jag fast där till 3 då min pappa kom och hämta mig. Då hade jag hunnit vara med på lite lek och sen två grupper kaninhoppning ! :) Kaninhoppning är ju bara jätte roligt och kaninerna är ju duktiga på att hoppa, vissa lite mer än andra kanske .. Haha, Kamomill är jätte bra men även Vanilj hoppar på ordentligt.

 KAMOMILL hoppar...

 Här har vi ledaren Sandra som håller i Theodora.


Alla barnen fick välja varsin kanin som sen fick en siffra
och det var i den turordningen som dom skulle hoppa. Kaninhoppningen brukar vara väldigt populärt och det är många som tycker det är roligt! Men när klockan börjar närma sig tre så är det mellis som alla frågar efter :) Och melliset har dom ju själva bakat innan och efter lunchen. Det brukar bli goda nyttiga bröd och någonting annat mumsigt till efterrätt, idag höll dom på att kladda med chockladbollar ;)

Imorron blir det utflyckt för alla barn och eftersom dom inte är där på dan åker jag dit och lunchfodrar alla djuren. :)

Jusste, lite update om fåren: Dom ( Ulla och Torun) har blivit Superfeta, enligt mig och jag kan knappt vänta tills lammen kommer<3 :)

Ha de så bra så ses vi imorron ! Då ska jag inte bara mata utan också fota mina älsklingsfår och gosa lite med kossan Sally om hon känner för det (: Kan knappt välnta !!

Kramkram,  Beatrice

Ps, Personen på bilden har godkänt att hennes foto läggs upp här på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Tess och Corni

sandra ser bara lite muppig ut :)<3

2009-03-15 @ 15:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0