Japp, de blev ridning. men inte för Sarah....

Vi åkte ju ner för att rida, sen var parkeringen full så vi fick vända och åka och ställa oss i backen istället..  De blev en liten promenad men de gör ju inget! :) Sen följde min moster och min plastkusin Julia, och sen Jessica och Isabell med också, fast Isabell ville varken röra eller gå nära hästarna... Hon var nog lite rädd för dom, haha.

Tanken var ju att Sarah skulle rida men det blev nog lite mycket folk för henne så hon ville absolut inte hoppa upp på Fjodor men däremot tyckte hon att jag skulle sätta på mig hjälmen.. Men, Jessica red istället för henne och Sarah och mamma gick glatt med varvet runt efter alla hästarna istället! De passade henne lika bra.

Sen ledde jag både Canasta och Bandito. Jätte kul! Länge sen jag var med på ponnyvarvet och Bandito tyckte verkligen att han skulle testa om han fick äta eller inte!  När jag ledde honom så satt Julia på och hon tyckte det var jätte kul, fast Bandito var så "himla busig" som hon uttryckte sig. :)

När vi var klara så var det fortfarande väldigt mycket folk kvar, och det skulle inte förvåna mig om alla biljetterna sålde slut i det fina soliga vädret ! 

Vi for hem och Jessica och Julia kunde inte sluta prata om hur roligt det hade varit att rida och Julia undrade om man inte kunde rida på en häst som var " ända upp till träden där uppe!!" Haha, hon är ju bara för gullig. :)  Senare när dom hade fikat klart hemma hos mig och skulle åka hem sa Jessica att hon ville rida två gånger, varpå Julia skulle minsann rida två hundra gånger!!

Ha det bra i sommarvämen!!

Beatrice,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0