Låg uppdatering just nu, pga ...

Just nu äre ju sommarlov, jag slappar och tar de lungt. För de är ju de sommarlovet är till för!
Under våren har de varit ganska tyst, för jag har haft mycket med skolan och allt annat runt omkring tyvärr.
Så 4h hamnar lite i kläm.. Nu kommer det inte bli något mer inlägg då jag åker till Frankrike med min kille i 4 veckor. Men gården har ju också 'sommarstängt' just nu då alla djuren är på sommarbete ;) 

I höst kommer jag få lite slappare schema med mycket "egen tid" eftersom jag börjar 3an och då blir de mest projektarbete och sånt där blablabla. = Lediga dagar. :)
Förhoppningsvis så kommer det projektarbetet involvera 4hgården, inget bestämt än men spånar lite ideér för mig själv, mer om de när de närmar sig! ;) (Vilket kommer resultera i att bloggen kommer få små inlägg om arbetet också!)

Men vi hörs senare i augusti istället för nu ska jag packa min resväska!

 Gulliga Ulla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0